مبل شویی در فردیس

بهترین های شستشوی مبل در فردیس کرج و دهکده آماده ارائه تمامی خدمات شستشوی مبل در منزل جهت نظافت انواع مبلمان و صندلی در محل می باشد. تلاش ایشان ارائه خدمات با کیفیت با قیمت مناسب میباشد.

مراحل شستشوی مبل
  1. بررسی دقیق جنس پارچه جهت انتخاب بهترین ماده شوینده
  2. استفاده از جاروبرقی جهت تمیزکاری سطحی
  3. اسپری فوم مخصوص بر روی تمام سطح مبل
  4. توجه ویژه به لکه های سرسخت تر و در صورت نیاز استفاده از دستگاه دریلی
  5. استفاده از دستگاه وکیوم مایعات قوی جهت جمع آوری مواد شوینده و آلودگی ها از اعماق مبل و خشک کردن سریع
  6. نظافت نهایی برای داشتن مبلمان زیبا و خوشبو
  7. بعد از شستشو مبل ها به میزان 80 تا 90 درصد خشک می‌شوند. بسته به جنس مبل حدوداً به 2 تا 6 ساعت زمان نیاز است تا به طور کامل خشک شده و آماده استفاده شوند.
چرا قیمت های شستشوی مبل تفاوت زیادی دارند:

قیمت دقیق شستشوی یک دست مبل ۷ نفره با توجه به ابعاد، جنس مبل و نوع مواد شوینده تعیین میگردد. برای مثال هزینه تهیه مواد نانو مصرفی برای یک دست مبل ۷ نفره در حدود 220 هزار تومان میباشد. از این رو استفاده از مواد نانو باکیفیت تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه دقیق و نوع مواد مصرفی با تکنسین مبل شویی تماس بگیرید.

معمولاً هزینه شستشوی مبل تشک دوبل از مبل معمولی بیشتر است. زیرا به مواد شوینده بیشتر و زمان بیشتری جهت شستشوی نیاز دارد.

تفاوت مبل شویی در مبل تشک دوبل و معمولی
همانطور که در تصویر میبینید تشک های مبل تشک دوبل از آن جدا شده و پشت و روی آنها شسته میشود.

معمولاً هزینه شستشوی کوسن‌ها جداگانه درنظر گرفته میشود.

البته همیشه منصف بودن سرویس کار در میزان قیمت درخواستی موثر است. ما در آقای مبل تلاش میکنیم کسانی را به عنوان برگزیده معرفی کنیم که باتوجه به کیفیت ارائه خدمات، هزینه منصفانه ای درخواست کنند.

مبل شویی برگزیده در

فردیس

مبل شویی امیری کرج (6)
نام مجموعه: امیری
مبل شویی
در فردیس, کرج, ملارد, هشتگرد, شهرقدس, اندیشه, صفادشت
شماره تماس: 09199390566
خدمات مجموعه:

شستشوی مبل در محل در اسرع وقت و بدون نیاز به جابجایی مبلمان توسط مبل شویی شایان صورت میپذیرد. از مواد شوینده باکیفیت و دستگاه سه موتوره قوی جهت خشک شدن مبل در سریع ترین زمان ممکن استفاده میشود.

آقای مبل فقط بستری برای معرفی سرویس‌کاران است و مسئولیتی در قبال کیفیت، زمان تحویل یا هزینه‌ها ندارد. پیش از استفاده، جزئیات را با سرویس‌کار هماهنگ کنید و در صورت نیاز به جابه‌جایی مبلمان یا پرداخت بیعانه، آدرس کارگاه، رسید و کپی کارت شناسایی دریافت نمایید.
تعرفه خدمات:

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

شستشوی یک دست مبل راحتی ۷ نفره  ۶۵۰٫۰۰۰
شستشوی یک دست مبل کلاسیک ۷ نفره  ۶۳۰٫۰۰۰
شستشوی مبل تک نفره اضافه ۹۰٫۰۰۰
مبل تختخوابشو تک نفره ۱۷۰٫۰۰۰
مبل تختخوابشو دو نفره ۲۲۵٫۰۰۰
مبل تختخوابشو سه نفره ۳۳۵٫۰۰۰
تشک و کوسن به ازاء هر نفر ۴۲٫۰۰۰
تشک خوش خواب تک نفره ۲۸۰٫۰۰۰
تشک خوش خواب دو نفره ۳۷۰٫۰۰۰
موکت ساده هر متر ۱۵٫۰۰۰
موکت پرز دار هر متر ۱۸٫۰۰۰
ایاب و ذهاب رایگان
  • موکت زیر ۴۰ متر بدلیل استهلاک دستگاه ۴۰ متر در نظر گرفته میشود.
  • موکت به صورت سرتاسر شسته میشود و سیله ای روی آن نباشد.

نکته مهم: قیمت دقیق شستشوی یک دست مبل ۷ نفره با توجه به ابعاد، جنس مبل و نوع مواد شوینده تعیین میگردد. برای مثال هزینه مواد نانو مصرفی برای یک دست مبل ۷ نفره در حدود ۲۵۰ هزار تومان میباشد. از این رو استفاده از مواد نانو باکیفیت تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه نهایی و نوع مواد مصرفی با تکنسین برگزیده شهر محل سکونتان تماس بگیرید.

در تمامی محله‌های فردیس در کنار شما هستیم

آقای مبل با بررسی نظرات بسیاری از شما عزیزان، بهترین تکسین‌های مبل شویی و شستشوی مبل فردیس را معرفی میکند. ایشان جهت نظافت مبل در کلیه محله‌های فردیس و اطراف از جمله: دهکده فردیس، فلکه اول میدان پانزده خرداد، فلکه دوم میدان هفده شهریور، فلکه سوم میدان استقلال، فلکه چهارم میدان آزادی، فلکه آخر میدان جمهوری اسلامی و شهرک های ناز، داروگر، طالقانی و مناطق مشکین دشت، منظریه، میدان سرحدی، جاده ملارد و … در خدمت شما عزیزان می‌باشند. کلیه خدمات خشکشویی و آبگیری در منزل و محل توسط پرسنل آموزش دیده و با دستگاه بدون نیاز به جابجایی مبلمان صورت میپذیرد.

خدمات مبل شویی در فردیس

  • شستشوی انواع مبل راحتی ، پارچه‌ای، استیل، سلطنتی، تشک خوشخواب و ...
  • شستشوی انواع صندلی و صندلی ماشین در محل
  • استفاده از مواد شوینده باکیفیت و لکه بر نانو

سایر مبل شویی‌هایی که در فردیس نیز خدمات ارائه می‌دهند:

مبل شویی مهربانو تهران
نام مجموعه: مهربانو
مبل شویی

در تهران و حومه

شماره تماس: 09333339986
خدمات مجموعه:

مبلشویی مهربانو با کادری موجه و حرفه ای در سراسر تهران و کرج آماده ارائه خدمات مبل‌شویی به هموطنان عزیز می‌باشد.
شماره تماس تهران. ۰۹۳۳۳۳۳۹۹۸۶
شماره تماس کرج ۰۹۹۳۸۲۲۳۸۰۰

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل شویی مبلانو کرج
نام مجموعه: مبلانو
مبل شویی
در شهریار, فردیس, کرج
شماره تماس: 09367476537
خدمات مجموعه:

خدمات مبل شویی مبلانو شامل شستشوی مبل، فرش، موکت در منزل شما (با بیش از ده سال سابقه مبلشویی) است.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل شویی آریان تهران
نام مجموعه: آریان
مبل شویی

در تهران و حومه

شماره تماس: 09194418909
خدمات مجموعه:

مبلشویی آریان ارائه دهنده خدمات شستشوی انواع مبلمان استیل و راحتی در محل، با بیش از ۱۰ سال تجربه آماده ارئه خدمات مبل‌شویی در منزل شما می‌باشد.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل شویی کارچر تهران
نام مجموعه: کارچر
مبل شویی

در تهران و حومه

شماره تماس: 09105231993
خدمات مجموعه:

مچموعه کارچر ارائه دهنده خدمات شستشوی انواع مبلمان‌ خانگی‌ و‌ اداری/ ناهارخوری/ صندلی خودرو/ پشتی/ تشک با بروزترین تجهیزات آلمان‌ و آمریکا می‌باشد.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

قیمت مبل شویی در فردیس

هزینه شستشوی یک دست مبل به عوامل متعددی چون مدل و اندازه مبلمان، نوع مواد شوینده و غیره بستگی دارد. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به بخش مبل شویی در منزل ، جداول مربوط به هزینه شستشوی مبل را ببینید. همچنین با تماس با شماره تلفن مبل شویی در فردیس میتوانید به طور دقیق از هزینه شستشوی مبل با توجه به اندازه و مدل آن آشنا شوید.

بهترین مبل شویی فردیس

در فردیس چندین شرکت شستشوی مبل مانند “مبل شویی ستاره فردیس” و برخی دیگر وجود دارد. همکاران ما در مجموعه آقای مبل با بررسی نظریات بسیاری از ساکنین فردیس کرج برترین تکنسین شستشوی مبل در منزل فردیس را برگزیده اند. کافیست با شماره تلفن مبل شویی در فردیس تماس بگیرید. ایشان در اسرع وقت در خدمت شما خواهند بود.

مبل-شویی-فردیس

"آقای مبل" با معرفی بهترین مبل‌شویی‌های فردیس، خدماتی تخصصی و باکیفیت در زمینه شستشوی مبلمان به کاربران ارائه می‌دهد. فردیس به‌عنوان یکی از مناطق مهم و پرجمعیت، شامل بخش‌های مختلفی است که خدمات مبل‌شویی در آنها به سادگی قابل دسترسی است. در منطقه ۱ فردیس، مناطقی مانند بلوار شهدای فردیس، فلکه‌های اول تا پنجم، خیابان قریشی و شهرک سپاه واقع شده‌اند، در حالی که در منطقه ۲، مناطقی نظیر شهرک ۱۱۰، شهرک منظریه، وحدت، ارم، خیابان اهری، رزکان نو و واریانشهر قرار دارند.

مبل‌شویی با دستگاه یکی از روش‌های کارآمد برای تمیز کردن عمیق مبلمان است که بدون آسیب به پارچه، مبلمان شما را به حالت اولیه برمی‌گرداند. این روش با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مکنده‌های قوی انجام می‌شود که به سرعت لکه‌ها و آلودگی‌ها را از پارچه مبل بیرون می‌کشند و باعث می‌شوند مبل تا ۹۰ درصد خشک شود.

بنابراین اگر در مناطق مختلف فردیس از جمله فلکه‌های مرکزی یا شهرک‌های مختلف ساکن هستید، می‌توانید از خدمات تخصصی مبل‌شویی سایت "آقای مبل" استفاده کنید و مبلمان خود را به بهترین شکل ممکن تمیز و نو کنید.

مطالب آموزشی