مبل شویی در ساری

بهترین تکنسین‌های شستشوی مبل در ساری آماده ارائه تمامی خدمات مبل شویی در منزل (ساری و بسیاری از شهرهای مازندران) جهت نظافت انواع مبلمان و صندلی با قیمت مناسب، در خدمت شما می باشد. هدف ما در مجموعه آقای مبل معرفی برترین نفرات مبل شویی سیار در محل به شما عزیزان می‌باشد.

مراحل شستشوی مبل
  1. بررسی دقیق جنس پارچه جهت انتخاب بهترین ماده شوینده
  2. استفاده از جاروبرقی جهت تمیزکاری سطحی
  3. اسپری فوم مخصوص بر روی تمام سطح مبل
  4. توجه ویژه به لکه های سرسخت تر و در صورت نیاز استفاده از دستگاه دریلی
  5. استفاده از دستگاه وکیوم مایعات قوی جهت جمع آوری مواد شوینده و آلودگی ها از اعماق مبل و خشک کردن سریع
  6. نظافت نهایی برای داشتن مبلمان زیبا و خوشبو
  7. بعد از شستشو مبل ها به میزان 80 تا 90 درصد خشک می‌شوند. بسته به جنس مبل حدوداً به 2 تا 6 ساعت زمان نیاز است تا به طور کامل خشک شده و آماده استفاده شوند.
چرا قیمت های شستشوی مبل تفاوت زیادی دارند:

قیمت دقیق شستشوی یک دست مبل ۷ نفره با توجه به ابعاد، جنس مبل و نوع مواد شوینده تعیین میگردد. برای مثال هزینه تهیه مواد نانو مصرفی برای یک دست مبل ۷ نفره در حدود 220 هزار تومان میباشد. از این رو استفاده از مواد نانو باکیفیت تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه دقیق و نوع مواد مصرفی با تکنسین مبل شویی تماس بگیرید.

معمولاً هزینه شستشوی مبل تشک دوبل از مبل معمولی بیشتر است. زیرا به مواد شوینده بیشتر و زمان بیشتری جهت شستشوی نیاز دارد.

تفاوت مبل شویی در مبل تشک دوبل و معمولی
همانطور که در تصویر میبینید تشک های مبل تشک دوبل از آن جدا شده و پشت و روی آنها شسته میشود.

معمولاً هزینه شستشوی کوسن‌ها جداگانه درنظر گرفته میشود.

البته همیشه منصف بودن سرویس کار در میزان قیمت درخواستی موثر است. ما در آقای مبل تلاش میکنیم کسانی را به عنوان برگزیده معرفی کنیم که باتوجه به کیفیت ارائه خدمات، هزینه منصفانه ای درخواست کنند.

مبل شویی برگزیده در

ساری

مبل شویی کسری ساری
نام مجموعه: کسری
مبل شویی
در ساری, قائمشهر
شماره تماس: 09305735070
خدمات مجموعه:

مبل شویی کسری ارائه دهنده خدمات شستشوی مبل، موکت، صندلی ماشین و فرش در منزل و محل شما میباشد.
شستشوی مبل با دستگاه مخصوص مبل شویی صورت گرفته و سپس با دستگاه مکش مایعات، مبلمان تا 90 درصد خشک میشود. زمان شستشوی در حدود 2 ساعت میباشد و چیزی در حدود 4 تا 6 ساعت بعد مبلمان خشک و آماده استفاده میشود.

آقای مبل فقط بستری برای معرفی سرویس‌کاران است و مسئولیتی در قبال کیفیت، زمان تحویل یا هزینه‌ها ندارد. پیش از استفاده، جزئیات را با سرویس‌کار هماهنگ کنید و در صورت نیاز به جابه‌جایی مبلمان یا پرداخت بیعانه، آدرس کارگاه، رسید و کپی کارت شناسایی دریافت نمایید.
تعرفه خدمات:

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

شستشوی یک دست مبل راحتی ۷ نفره  ۶۵۰٫۰۰۰
شستشوی یک دست مبل کلاسیک ۷ نفره  ۶۳۰٫۰۰۰
شستشوی مبل تک نفره اضافه ۹۰٫۰۰۰
مبل تختخوابشو تک نفره ۱۷۰٫۰۰۰
مبل تختخوابشو دو نفره ۲۲۵٫۰۰۰
مبل تختخوابشو سه نفره ۳۳۵٫۰۰۰
تشک و کوسن به ازاء هر نفر ۴۲٫۰۰۰
تشک خوش خواب تک نفره ۲۸۰٫۰۰۰
تشک خوش خواب دو نفره ۳۷۰٫۰۰۰
موکت ساده هر متر ۱۵٫۰۰۰
موکت پرز دار هر متر ۱۸٫۰۰۰
ایاب و ذهاب رایگان
  • موکت زیر ۴۰ متر بدلیل استهلاک دستگاه ۴۰ متر در نظر گرفته میشود.
  • موکت به صورت سرتاسر شسته میشود و سیله ای روی آن نباشد.

نکته مهم: قیمت دقیق شستشوی یک دست مبل ۷ نفره با توجه به ابعاد، جنس مبل و نوع مواد شوینده تعیین میگردد. برای مثال هزینه مواد نانو مصرفی برای یک دست مبل ۷ نفره در حدود ۲۵۰ هزار تومان میباشد. از این رو استفاده از مواد نانو باکیفیت تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه نهایی و نوع مواد مصرفی با تکنسین برگزیده شهر محل سکونتان تماس بگیرید.

در تمامی محله‌های ساری در کنار شما هستیم

خدمات مبل شویی ساری:

  • خدمات شستشوی مبلمان در محل جهت انواع مبلمان خانگی و اداری، مبلمان تالارهای پذیرایی، صندلی غذاخوری، روشویی فرش، موکت و خوشخواب در محل. سالن های آمفی تئاتر، سالن های ورزشی با پوشش تاتامی و …
  • شستشو بادستگاههای مدرن وتمام اتوماتیک
  • آماده قرارداد با تمام تالار و کافه سراها
  • قیمت منصفانه و استفاده از مواد شوینده نانو و باکییفیت

مبل منزل را دوباره تازه و زیبا کنید

ما در مجموعه آقای مبل با بررسی نظریات بسیاری از شما عزیزان، بهترین تکسین‌های مبل شویی و شستشوی مبل در منزل ساری را برگزیده‌ایم. ایشان جهت نظافت مبل در کلیه محله‌های ساری از جمله: کوی پیوندی، 600 دستگاه، کوی برق ، بلوار کشاورز، کوی طالقانی ، سلمان فارسی ، میدان معلم، میرزمانی و … در خدمت شما عزیزان می‌باشند.

کلیه خدمات خشکشویی و آبگیری در منزل و محل توسط پرسنل آموزش دیده و با دستگاه بدون نیاز به جابجایی مبلمان صورت میپذیرد. شستشوی انواع مبل مخمل، پارچه ای، استیل، چرم، جیر و… ارائه می‌شود.

سایر مبل شویی‌هایی که در ساری نیز خدمات ارائه می‌دهند:

مبل-شویی-گرین
نام مجموعه: گرین
مبل شویی
در ساری
شماره تماس: ۰۹۱۱۸۹۲۷۷۵۶
خدمات مجموعه:

مبل شویی تخصصی گرین با دستگاه پیشرفته وموادنانو
شستشوی مبل،فرش،تشک

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل-شویی-باران-ساری-4
نام مجموعه: باران
مبل شویی
در ساری
شماره تماس: 09112528835
خدمات مجموعه:

شستشوی انواع مبل(سلطنتی.راحتی.پارچه ای.استیل.کلاسیک.ال) با مواد نانو بدون ریزش اب با دستگاه درمنزل.شستشوی انواع صندلی ومیزغذا خوری شستشوی تشک خوشخواب

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل-شویی-مهیار-ساری-2
نام مجموعه: مهیار
مبل شویی
در ساری
شماره تماس: 09117437210
خدمات مجموعه:

شستشوی .مبلمان .فرش. موکت صندلی ماشین .تشک خوشخواب. صندلی ماشین در منزل با دستگاه و مواد درجه ۱ و بدون ابریزی
سرویس دهی در ساری و حومه

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل-شویی-چروک-1
نام مجموعه: چروک
مبل شویی
در ساری
شماره تماس: 0936608434
خدمات مجموعه:

شستشوی انواع مبل و پرده
شستشو در منزل شما
رفع انواع لکه

آدرس: ساری، بلوار آزادی، پشت چین‌دکا

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

بهترین مبل شویی های ساری

در ساری چندین مبل شویی و قالیشویی فعال وجود دارد که در اکثر نقاط مازندران خدمات شستشوی مبل ارائه میدهند. در میان آنها میتوان به مبل شویی سلیمان، غدیر و ملت اشاره کرد. ولی کدامیک را میتوان به عنوان مبل شوی خوب در ساری معرفی کرد. ما در مجموعه آقای مبل با بررسی نظریات شما مشتریان عزیز تلاش میکنیم بهترین مجموعه های شستشوی مبل در منزل ساری را معرفی میکنیم.

در معرفی بهترین مبل‌شویی‌های ساری، شما با برترین ارائه‌دهندگان خدمات مبل‌شویی در این شهر آشنا می‌شوید. حفظ تمیزی و سلامت مبلمان یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش عمر آن‌هاست. خدمات مبل‌شویی حرفه‌ای در ساری به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت از زیبایی و تمیزی مبلمان خود لذت ببرید. در این بخش، پنج مبل‌شویی برتر ساری با جزئیات کامل از جمله شماره تماس، قیمت خدمات، و نمونه‌کارهای واقعی به شما معرفی شده‌اند تا بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود انجام دهید.

تیم "آقای مبل" تمامی اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری راحت و سریع را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به مشغله‌های روزمره، مشتریان به دنبال خدماتی هستند که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم زمان آن‌ها را تلف نکند. از این‌رو، مبل‌شویی‌های معرفی‌شده در این بخش به صورت کاملاً حرفه‌ای و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، شستشوی مبل‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. همچنین، می‌توانید قیمت خدمات مبل‌شویی برگزیده را مشاهده کرده و آن را با بودجه خود مقایسه کنید.

یکی از دغدغه‌های مشتریان اطمینان از کیفیت کار است. برای همین، در این بخش نمونه‌کارهای هر مبل‌شویی به صورت عکس و ویدئو به نمایش گذاشته شده است. شما با مشاهده این نمونه‌ها می‌توانید از کیفیت خدمات مطمئن شوید و تجربه سایر مشتریان را ببینید. هر یک از مبل‌شویی‌ها دارای تجربه‌های قابل‌توجهی در شستشوی مبلمان مختلف، از پارچه‌ای تا چرمی، هستند و قادر به از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌های عمقی می‌باشند.

علاوه بر معرفی مبل‌شویی‌ها، در این صفحه مقالاتی درباره روش‌های نگهداری و تمیزکاری مبلمان نیز قرار داده شده است که به شما کمک می‌کند تا با نکات ساده‌ای، عمر مبلمان خود را افزایش دهید. هدف ما این است که با ارائه اطلاعات جامع و دقیق، تجربه‌ی شما از خدمات مبل‌شویی به بهترین نحو ممکن رقم بخورد.

سوالات متداول:

1. آیا شستشوی مبل در محل انجام می‌شود؟
بله، بیشتر مبل‌شویی‌های معرفی‌شده خدمات شستشوی مبل در محل را ارائه می‌دهند. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به جابجایی مبلمان، شستشوی آن‌ها را انجام دهید.

2. مدت زمان شستشوی مبل چقدر است؟
مدت زمان شستشو بستگی به تعداد و نوع مبلمان دارد، اما معمولاً بین 2 تا 4 ساعت زمان می‌برد.

3. آیا پس از شستشو مبلمان سریع خشک می‌شود؟
بله، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص خشک‌کن، مبلمان شما سریعاً خشک شده و قابل استفاده می‌شود. البته زمان کامل خشک شدن ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد.

4. هزینه شستشوی مبل به چه عواملی بستگی دارد؟
هزینه شستشوی مبل به تعداد مبل‌ها، مدل مبلمان، نوع پارچه، میزان لکه‌ها و نوع خدمات بستگی دارد. قیمت‌ها در این صفحه برای مبل‌شویی برگزیده به صورت شفاف ذکر شده‌اند.

5. آیا از مواد شوینده مخصوص استفاده می‌شود؟
بله، تمامی مبل‌شویی‌های معرفی‌شده از مواد شوینده‌ای استفاده می‌کنند که برای پارچه‌های مبلمان ایمن و بدون آسیب هستند.

مطالب آموزشی