مبل شویی در تبریز

بهترین تکنسین های مبل شویی در تبریز آماده ارائه تمامی خدمات شستشوی مبل در منزل جهت نظافت انواع مبلمان و صندلی در خدمت شما عزیزان می باشد. ما ممتازترین تکسین های مبل شویی سیار در تبریز را بر اساس دیدگاه مشتریان برگزیده ایم. شستشوی مبل در محل با دستگاه مبل شور و بدون نیاز به جابه جایی مبلمان انجام میشود.

مراحل شستشوی مبل
  1. بررسی دقیق جنس پارچه جهت انتخاب بهترین ماده شوینده
  2. استفاده از جاروبرقی جهت تمیزکاری سطحی
  3. اسپری فوم مخصوص بر روی تمام سطح مبل
  4. توجه ویژه به لکه های سرسخت تر و در صورت نیاز استفاده از دستگاه دریلی
  5. استفاده از دستگاه وکیوم مایعات قوی جهت جمع آوری مواد شوینده و آلودگی ها از اعماق مبل و خشک کردن سریع
  6. نظافت نهایی برای داشتن مبلمان زیبا و خوشبو
  7. بعد از شستشو مبل ها به میزان 80 تا 90 درصد خشک می‌شوند. بسته به جنس مبل حدوداً به 2 تا 6 ساعت زمان نیاز است تا به طور کامل خشک شده و آماده استفاده شوند.
چرا قیمت های شستشوی مبل تفاوت زیادی دارند:

قیمت دقیق شستشوی یک دست مبل ۷ نفره با توجه به ابعاد، جنس مبل و نوع مواد شوینده تعیین میگردد. برای مثال هزینه تهیه مواد نانو مصرفی برای یک دست مبل ۷ نفره در حدود 220 هزار تومان میباشد. از این رو استفاده از مواد نانو باکیفیت تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه دقیق و نوع مواد مصرفی با تکنسین مبل شویی تماس بگیرید.

معمولاً هزینه شستشوی مبل تشک دوبل از مبل معمولی بیشتر است. زیرا به مواد شوینده بیشتر و زمان بیشتری جهت شستشوی نیاز دارد.

تفاوت مبل شویی در مبل تشک دوبل و معمولی
همانطور که در تصویر میبینید تشک های مبل تشک دوبل از آن جدا شده و پشت و روی آنها شسته میشود.

معمولاً هزینه شستشوی کوسن‌ها جداگانه درنظر گرفته میشود.

البته همیشه منصف بودن سرویس کار در میزان قیمت درخواستی موثر است. ما در آقای مبل تلاش میکنیم کسانی را به عنوان برگزیده معرفی کنیم که باتوجه به کیفیت ارائه خدمات، هزینه منصفانه ای درخواست کنند.

مبل شویی برگزیده در

تبریز

مبل شویی ستاری تبریز (7)
نام مجموعه: ستاری
مبل شویی
در تبریز
شماره تماس: 09148581436
خدمات مجموعه:

شستشوی تخصصی انواع مبلمان، تشک خوشخواب، صندلی ماشین، تابلو فرش در تبریز توسط مجموعه مبل شویی ستاری صورت میپذیرد. شستشوی بدون آبریزی بیش از اندازه و کثیف کاری انجام میشود. در صورت تمایل امکان شستشو با مواد نانو وجود دارد.

آقای مبل فقط بستری برای معرفی سرویس‌کاران است و مسئولیتی در قبال کیفیت، زمان تحویل یا هزینه‌ها ندارد. پیش از استفاده، جزئیات را با سرویس‌کار هماهنگ کنید و در صورت نیاز به جابه‌جایی مبلمان یا پرداخت بیعانه، آدرس کارگاه، رسید و کپی کارت شناسایی دریافت نمایید.
تعرفه خدمات:

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

مبل سلطنتی ۹ نفره  ۵۴۰٫۰۰۰
مبل راحتی ۷ نفره تشک ثابت  ۴۹۰٫۰۰۰
مبل راحتی ۸ نفره تشک ثابت ۵۶۰٫۰۰۰
صندلی ناهار خوری ۴۰٫۰۰۰
هزینه نیم ست ۴۹۰٫۰۰۰
تشک خوشخواب ۱ نفره ۲۸۰٫۰۰۰
تشک خوشخواب ۲ نفره  ۴۸۰٫۰۰۰
تابلو فرش ۱۹۰ – ۲۹۰
تشک جدا هر نفر ۱۵ – ۲۰
ایاب و ذهاب رایگان
در تمامی محله‌های تبریز در کنار شما هستیم

کلیه خدمات شستشوی مبل در منزل تبریز از جمله خشکشویی و آبگیری در محل توسط پرسنل آموزش دیده و با دستگاه های پیشرفته بدون نیاز به جابجایی مبلمان صورت میپذیرد. مبل شویی تبریز در کلیه محل های ولیعصر ، ائلگلی، چایکنار ، باغمیشه ، میرداماد، زعفرانیه، رشدیه، آبرسان، رسالت، اندیشه، یاغچیان، سهند تبریز و … صورت میپذیرد. مبل شویی و شستشوی انواع مبلمان راحتی مبلمان چرمی ، مبلمان استیل مبلمان ایرانی و خارجی صورت می پذیرد.

برخی خدمات شستشوی مبل در تبریز

  • استفاده از شامپوهای آلمانی و تگزافون
  • شستشوی انواع مبلمان ایرانی و خارجی شامل مبل راحتی، کاناپه، سلطنتی (سلطانی)، صدامی، فرحی، استقبال، الفمو، کلیم، تشک خوشخواب و صندلی نهارخوری
  • پاک کردن لکه های سخت با بهترین مواد شوینده بدون ریخت و پاش و آسیب رسانی
  • شستشوی انواع صندلی اداری، تالارها، کافه ها، رستوران ها و …
  • رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کنونی
  • شستشوی انواع موکت (موکت شویی)
  • پاک کردن انواع لکه های جوهر، چربی و لکه های سخت

سایر مبل شویی‌هایی که در تبریز نیز خدمات ارائه می‌دهند:

مبل شویی بصیر تبریز (5)
نام مجموعه: بصیر
مبل شویی
در تبریز
شماره تماس: 09058410768
خدمات مجموعه:

شستشوی مبل در منزل و محل در تمامی نقاط تبریز و حومه توسط مجموعه بصیر صورت می‌پذیرد. شستشوی مبل سلطنتی، راحتی و فرش، تابلو فرش و تشک تک نفره و دو نفره و ... توسط این مجموعه ارائه میشود.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل-شویی-ارس
نام مجموعه: ارس
مبل شویی
در تبریز, جلفا
شماره تماس: 09904584665
خدمات مجموعه:

شستشوی انواع مبلمان/صندلی/فرش/موکت
با جدید ترین نوع ماشین مکنده و مواد شوینده نانو درجه یک

ارائه خدمات در جلفا،هادیشهر و حومه

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل-شویی-و-قالیشویی-آذرمهر-510x510
نام مجموعه: آذرمهر
مبل شویی
در تبریز
شماره تماس: 09148066220
خدمات مجموعه:

شستشوی مبل در منزل
شستشوی انواع فرش ریز بافت در تبریز
شستشوی مبل با دستگاه
شماره تماس: 04133308151

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل-شویی-و-قالیشویی-ولیعصر-510x510
نام مجموعه: ولیعصر
مبل شویی
در تبریز
شماره تماس: 04133306521
خدمات مجموعه:

شستشوی انواع فرش،مبل،موکت،خوشخواب با دستگاه در منزل و کارگاه
دفتر مرکزی ولیعصر
تلفن :
04133854165

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل شویی در تبریز در منزل شما:تکنسین های برتر مبل شویی در تبریز آماده هستند تا انواع مبل ، کاناپه و صندلی های شما را در اسرع وقت در خانه و با مناسب ترین قیمت تمیز کنند. مبل ها بیشتر از فرش در معرض آلودگی قرار دارند. پس باید به نظافت آنها اهمیت بیشتری داد. اگر فرزند کوچکی در خانه دارید احتمالاً مبل شما بیشتر در معرض کثیف شدن می‌باشد. فرزندان عزیز ما علاقه دارند بستنی و شکلات ها را خودشان در دست بگیرند و به تنهایی از خوردن آنها لذت ببرند. به همین دلیل همواره مبل های منزل ما در معرض انواع شکلات ، بستنی و دیگر تنقلات قرار دارد. متخصیصین ما در تبریز میتواند اکثر لکه های روی مبل را از بین ببرند.شما با هزینه نسبتاً کمی میتوانید دوباره مبلمان خود را مانند روز خرید زیبا کنید.

مبل شویی با دستگاه

مبل‌شویی با دستگاه یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌های تمیز کردن مبلمان است. این روش با استفاده از دستگاه‌های تخصصی و مواد شوینده ویژه، به پاکسازی عمیق مبلمان کمک می‌کند و ضمن حفظ سلامت بافت مبل، به طول عمر آن نیز می‌افزاید. در این روش، تکنسین‌ها ابتدا مبل را با مواد شوینده آغشته کرده، سپس با فرچه‌های مخصوص، تمامی لکه‌ها را از بین می‌برند و در نهایت با مکنده‌های قوی، رطوبت و آلودگی‌ها را تا حد 90 درصد از مبل خارج می‌کنند. مکش قوی دستگاه باعث می‌شود که مدت زمان خشک شدن مبل‌ها به شدت کاهش یابد و مبلمان بدون آسیب به بافت آن، تمیز و براق شود.

در شهرهای بزرگ مانند تبریز، که به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی و فرهنگی کشور شناخته می‌شود، اهمیت حفظ نظافت و زیبایی محیط زندگی بسیار بالاست. تبریز با محله‌های تاریخی و مدرن خود، نظیر ولیعصر، ائل گلی، زعفرانیه، میرداماد و مرزداران، هر ساله میزبان تعداد زیادی از ساکنین و بازدیدکنندگان است. در چنین شهر بزرگی، که هر بخش از آن مانند محله‌های قدیمی دوه‌چی و امیرخیز یا مناطق لوکس و مدرن زعفرانیه و ائل گلی به دقت نگهداری می‌شوند، خدمات مبل‌شویی با دستگاه اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

سایت "آقای مبل" به عنوان یک مرجع معتبر، بهترین مبل‌شویی‌ها در مناطق مختلف تبریز را معرفی می‌کند. در این سایت، می‌توانید بهترین مراکز مبل‌شویی در محله‌های مختلف این شهر بزرگ از شرق تا شمال غرب را پیدا کنید و از خدمات تخصصی آنها برای تمیز کردن مبلمان خود بهره‌مند ش

تفاوت سرویس مبل شویی در منزل و تمیزکاری با جاروبرقی خانگی:

به طور قطع مبل‌ها در منزل نیاز به تمیزکاری با جاروبرقی دارند. به طور کلی استفاده هفتگی از جاروبرقی برای جمع‌آوری مواد زائد و گردغبار سطحی مبل نیاز است. اما جاروبرقی به تنهایی کافی نیست. جاروبرقی های خانگی قدرت کافی جهت مکش مواد حساسیت زاد و میکروارگانیسم‌های زنده درون الیاف مبل را ندارند. آنها نمیتوانند لکه ها را از میان بردارند. آنها بوی ناشی از باکتری‌های موجود در پارچه مبل را از بین نمی‌برند. در حالی که مبل شویی با دستگاه مخصوص موجب از بین رفتن تمام آلودگی‌ها، معطر و زیبا شدن مبل و از بین رفتن لکه ها می‌شود. شستشوی مبل با دستگاه توسط تکنسین با تجربه تمام ذرات عرق و بوهای نامطبوع و باکتری‌های درون الیاف مبل را به طور عمقی از بین می‌برد.

مطالب آموزشی