مبل شویی در ارومیه

بهترین تکنسین های مبل شویی در ارومیه آماده ارائه تمامی خدمات مبل شویی در منزل جهت شستشوی انواع مبلمان و صندلی در خدمت شما عزیزان می باشد. تلاش ما در مجموعه آقای مبل معرفی ممتازترین نفرات مبل شویی سیار در ارومیه به شما عزیزان می‌باشد.

مراحل شستشوی مبل
  1. بررسی دقیق جنس پارچه جهت انتخاب بهترین ماده شوینده
  2. استفاده از جاروبرقی جهت تمیزکاری سطحی
  3. اسپری فوم مخصوص بر روی تمام سطح مبل
  4. توجه ویژه به لکه های سرسخت تر و در صورت نیاز استفاده از دستگاه دریلی
  5. استفاده از دستگاه وکیوم مایعات قوی جهت جمع آوری مواد شوینده و آلودگی ها از اعماق مبل و خشک کردن سریع
  6. نظافت نهایی برای داشتن مبلمان زیبا و خوشبو
  7. بعد از شستشو مبل ها به میزان 80 تا 90 درصد خشک می‌شوند. بسته به جنس مبل حدوداً به 2 تا 6 ساعت زمان نیاز است تا به طور کامل خشک شده و آماده استفاده شوند.
چرا قیمت های شستشوی مبل تفاوت زیادی دارند:

قیمت دقیق شستشوی یک دست مبل ۷ نفره با توجه به ابعاد، جنس مبل و نوع مواد شوینده تعیین میگردد. برای مثال هزینه تهیه مواد نانو مصرفی برای یک دست مبل ۷ نفره در حدود 220 هزار تومان میباشد. از این رو استفاده از مواد نانو باکیفیت تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه دقیق و نوع مواد مصرفی با تکنسین مبل شویی تماس بگیرید.

معمولاً هزینه شستشوی مبل تشک دوبل از مبل معمولی بیشتر است. زیرا به مواد شوینده بیشتر و زمان بیشتری جهت شستشوی نیاز دارد.

تفاوت مبل شویی در مبل تشک دوبل و معمولی
همانطور که در تصویر میبینید تشک های مبل تشک دوبل از آن جدا شده و پشت و روی آنها شسته میشود.

معمولاً هزینه شستشوی کوسن‌ها جداگانه درنظر گرفته میشود.

البته همیشه منصف بودن سرویس کار در میزان قیمت درخواستی موثر است. ما در آقای مبل تلاش میکنیم کسانی را به عنوان برگزیده معرفی کنیم که باتوجه به کیفیت ارائه خدمات، هزینه منصفانه ای درخواست کنند.

مبل شویی برگزیده در

ارومیه

مبل شویی کارینو ارومیه
نام مجموعه: کارینو
مبل شویی
در ارومیه
شماره تماس: 09104512985
خدمات مجموعه:

شستشوی مبل در منزل و محل در اسرع وقت توسط مبل شویی کارینو صورت می‌پذیرد. شستشوی انواع مبلمان و صندلی های نهار خوری و رستوران ها و تالارها و شستشوی موکت،فرش،تابلوفرش،خوشخواب و ... انجام میشود.

آقای مبل فقط بستری برای معرفی سرویس‌کاران است و مسئولیتی در قبال کیفیت، زمان تحویل یا هزینه‌ها ندارد. پیش از استفاده، جزئیات را با سرویس‌کار هماهنگ کنید و در صورت نیاز به جابه‌جایی مبلمان یا پرداخت بیعانه، آدرس کارگاه، رسید و کپی کارت شناسایی دریافت نمایید.
تعرفه خدمات:

(کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

شستشوی یک دست مبل راحتی ۷ نفره  ۶۴۰٫۰۰۰
شستشوی یک دست مبل کلاسیک ۷ نفره  ۶۳۰٫۰۰۰
شستشوی مبل تک نفره اضافه ۹۰٫۰۰۰
مبل تختخوابشو تک نفره ۱۷۰٫۰۰۰
مبل تختخوابشو دو نفره ۲۲۵٫۰۰۰
مبل تختخوابشو سه نفره ۳۳۵٫۰۰۰
تشک و کوسن به ازاء هر نفر ۴۲٫۰۰۰
تشک خوش خواب تک نفره ۲۸۰٫۰۰۰
تشک خوش خواب دو نفره ۳۷۰٫۰۰۰
موکت ساده هر متر ۱۵٫۰۰۰
موکت پرز دار هر متر ۱۸٫۰۰۰
ایاب و ذهاب رایگان
  • موکت زیر ۴۰ متر بدلیل استهلاک دستگاه ۴۰ متر در نظر گرفته میشود.
  • موکت به صورت سرتاسر شسته میشود و سیله ای روی آن نباشد.

نکته مهم: قیمت دقیق شستشوی یک دست مبل ۷ نفره با توجه به ابعاد، جنس مبل و نوع مواد شوینده تعیین میگردد. برای مثال هزینه مواد نانو مصرفی برای یک دست مبل ۷ نفره در حدود ۲۵۰ هزار تومان میباشد. از این رو استفاده از مواد نانو باکیفیت تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه نهایی و نوع مواد مصرفی با تکنسین برگزیده شهر محل سکونتان تماس بگیرید.

در تمامی محله‌های ارومیه در کنار شما هستیم

مبل منزل را دوباره تازه و زیبا کنید

کلیه خدمات خشکشویی و آبگیری در منزل توسط پرسنل آموزش دیده و با دستگاه بدون نیاز به جابجایی مبلمان صورت میپذیرد. همکاران ما در تمامی محله‌های ارومیه از جمله استادان، قویون، دانشکده، شیخ تپه، مافی، میثم، مولوی، بهداری، سعدی، امین و … جهت مبل شویی در منزل در خدمت شما عزیزان هستند. شستشوی انواع مبلمان راحتی مبلمان چرمی، پارچه ای، مخمل، مبلمان استیل و … قابل ارائه می‌باشد.

سایر مبل شویی‌هایی که در ارومیه نیز خدمات ارائه می‌دهند:

مبل شویی ستار (1) (1)
نام مجموعه: ستار
مبل شویی

در تهران و حومه

شماره تماس: 09305480677
خدمات مجموعه:

مبل شویی در منزل در اسرع وقت توسط مبل شویی ستار صورت میپذیرد. شستشوی مبل بدون آبریز و کثیف کاری انجام میشود. همچنین شستشوی فرش و موکت و صندلی ماشین در محل نیز امکان پذیر است.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل شویی اطمینان ارومیه
نام مجموعه: اطمینان
مبل شویی
در ارومیه
شماره تماس: 09142651425
خدمات مجموعه:

شرکت مبلشویی سرویس پاک سیر اطمینان به شماره ثبت شرکت 18775 در ارومیه فعال میباشد. این مجموعه ارائه دهنده خدمات شستشوی مبل و فرش در محل بدون نیاز به جابجایی است. شستشوی انواع مبلمان،فرش،موکت،تشک خوشخواب، صندلی غذاخوری و...درمنزل شما(ارومیه) صورت میپذیرد. طبق بیان مدیریت مجموعه از مواد آلمانی جهت شستشوی بهتر استفاده میشود.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل شویی اروم واش ارومیه (2)
نام مجموعه: اروم واش
مبل شویی
در ارومیه
شماره تماس: 09148265088
خدمات مجموعه:

مبل شویی در منزل و محیط کار توسط مجموعه اروم واش ارومیه صورت میپذیرد.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل شویی رستمی ارومیه
نام مجموعه: رستمی
مبل شویی
در ارومیه
شماره تماس: ۰۹۱۰۴۴۷۶۸۳۱
خدمات مجموعه:

خدمات مبل شویی در ارومیه و حومه در منزل و محل توسط مبل شویی رستمی ارائه میشود.
شستشوی انواع مبلمان ایرانی و خارجی و کلاسیک و انواع مبلمان قدیمی و غیره، شستشوی انواع صندلی غذاخوری و اداری، شستشوی خوشخواب و تشک خواب تکی و دونفره، شستشوی انواع فرشها و موکتها در منزل بدون نیاز به جابجایی
طبق بیان مدیریت مجموعه شستشو با محلول شوینده آلمانی تگزافون انجام میشود و وکیوم مواد شوینده توسط دستگاه 5000 وات آلمانی صورت میپذیرد.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل شویی در ارومیه (سرویس فوری در منزل):

شستشوی مبل در ارومیه منزل
شستشوی مبل در ارومیه منزل

اگر تشک ها یا کوسن های مبل خود را چرخانده اید تا مبل تمیز تر به نظر برسد، زمان آن رسیده که فکری برای شستشوی مبل خود بکنید. ما در ارومیه بهترین متخصصان مبل شویی در منزل را به شما معرفی می‌کنیم. آنها از مواد شوینده باکیفیت برای پاک سازی کامل مواد حساسیت زا ، گرد و غبار و موی حیوانات اهلی ، هرگونه لکه و … از روکش مبلمان یا روتختی شما استفاده می‌کنند. شستشوی مبل به طور منظم همچنین به افزایش طول عمر پارچه مبل کمک می کند.

مطالب آموزشی