مبل شویی در یزد

بهترین‌های شستشوی مبل در یزد آماده ارائه تمامی خدمات مبل شویی در منزل جهت شستشوی انواع مبلمان راحتی، استیل و صندلی در خدمت شما عزیزان می باشد. ما با بررسی تجربیات ساکنین یزد ممتازترین تکسنسین‌های مبل شویی در محل را برگزیده‌ایم.

مراحل شستشوی مبل
  1. بررسی دقیق جنس پارچه جهت انتخاب بهترین ماده شوینده
  2. استفاده از جاروبرقی جهت تمیزکاری سطحی
  3. اسپری فوم مخصوص بر روی تمام سطح مبل
  4. توجه ویژه به لکه های سرسخت تر و در صورت نیاز استفاده از دستگاه دریلی
  5. استفاده از دستگاه وکیوم مایعات قوی جهت جمع آوری مواد شوینده و آلودگی ها از اعماق مبل و خشک کردن سریع
  6. نظافت نهایی برای داشتن مبلمان زیبا و خوشبو
  7. بعد از شستشو مبل ها به میزان 80 تا 90 درصد خشک می‌شوند. بسته به جنس مبل حدوداً به 2 تا 6 ساعت زمان نیاز است تا به طور کامل خشک شده و آماده استفاده شوند.
چرا قیمت های شستشوی مبل تفاوت زیادی دارند:

قیمت دقیق شستشوی یک دست مبل ۷ نفره با توجه به ابعاد، جنس مبل و نوع مواد شوینده تعیین میگردد. برای مثال هزینه تهیه مواد نانو مصرفی برای یک دست مبل ۷ نفره در حدود 220 هزار تومان میباشد. از این رو استفاده از مواد نانو باکیفیت تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه دقیق و نوع مواد مصرفی با تکنسین مبل شویی تماس بگیرید.

معمولاً هزینه شستشوی مبل تشک دوبل از مبل معمولی بیشتر است. زیرا به مواد شوینده بیشتر و زمان بیشتری جهت شستشوی نیاز دارد.

تفاوت مبل شویی در مبل تشک دوبل و معمولی
همانطور که در تصویر میبینید تشک های مبل تشک دوبل از آن جدا شده و پشت و روی آنها شسته میشود.

معمولاً هزینه شستشوی کوسن‌ها جداگانه درنظر گرفته میشود.

البته همیشه منصف بودن سرویس کار در میزان قیمت درخواستی موثر است. ما در آقای مبل تلاش میکنیم کسانی را به عنوان برگزیده معرفی کنیم که باتوجه به کیفیت ارائه خدمات، هزینه منصفانه ای درخواست کنند.

مبل شویی برگزیده در

یزد

مبل شویی امینی
نام مجموعه: امینی
مبل شویی
شماره تماس: 09370739229
خدمات مجموعه:

مبل شویی امینی ارائه دهنده خدمات شستشوی مبل، موکت، صندلی ماشین و فرش در منزل و محل شما میباشد.
ابتدا شستشوی مبل با دستگاه مخصوص مبل شور و اسپری مواد شوینده مخصوص انچام میشود. در صورت نیاز با فرچه دریلی مخصوص کلیه لکه ها پاک میشوند. در انتها با دستگاه وکیوم سه موتوره کلیه موائ شوینده و کثیفی‌ها از خارج شده و مبلمان تا 90 درصد خشک میشود. زمان شستشوی در حدود 2 ساعت میباشد و چیزی در حدود 4 تا 6 ساعت بعد مبلمان خشک و آماده استفاده میشود.

آقای مبل فقط بستری برای معرفی سرویس‌کاران است و مسئولیتی در قبال کیفیت، زمان تحویل یا هزینه‌ها ندارد. پیش از استفاده، جزئیات را با سرویس‌کار هماهنگ کنید و در صورت نیاز به جابه‌جایی مبلمان یا پرداخت بیعانه، آدرس کارگاه، رسید و کپی کارت شناسایی دریافت نمایید.
تعرفه خدمات:

قیمت مبل شویی در منزل (کلیه قیمت ها به تومان میباشند)

شستشوی یک دست مبل راحتی ۷ نفره  ۶۶۰٫۰۰۰
شستشوی یک دست مبل کلاسیک ۷ نفره  ۶۴۵۰٫۰۰۰
شستشوی مبل تک نفره اضافه ۱۱۰٫۰۰۰
مبل تختخوابشو تک نفره ۱۹۰٫۰۰۰
مبل تختخوابشو دو نفره ۲۴۵٫۰۰۰
مبل تختخوابشو سه نفره ۳۵۰٫۰۰۰
تشک و کوسن به ازاء هر نفر ۴۰٫۰۰۰
تشک خوش خواب تک نفره ۲۸۰٫۰۰۰
تشک خوش خواب دو نفره ۳۷۰٫۰۰۰
موکت ساده هر متر ۱۵٫۰۰۰
موکت پرز دار هر متر ۱۸٫۰۰۰
ایاب و ذهاب رایگان
  • موکت زیر ۴۰ متر بدلیل استهلاک دستگاه ۴۰ متر در نظر گرفته میشود.
  • موکت به صورت سرتاسر شسته میشود و سیله ای روی آن نباشد.

نکته مهم: قیمت دقیق شستشوی یک دست مبل ۷ نفره با توجه به ابعاد، جنس مبل و نوع مواد شوینده تعیین میگردد. برای مثال هزینه مواد نانو مصرفی برای یک دست مبل ۷ نفره در حدود ۲۵۰ هزار تومان میباشد. از این رو استفاده از مواد نانو باکیفیت تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه نهایی و نوع مواد مصرفی با تکنسین برگزیده شهر محل سکونتان تماس بگیرید.

در تمامی محله‌های یزد در کنار شما هستیم
برخی خدمات مبل شویی در یزد
  • شستشوی انواع مبل راحتی، سلطنتی (استیل) و … در محل
  • بدون آبریزی و استفاده از دستگاه خشک کن با مکنده قوی
  • استفاده از شامپوهای شستشوی مبل از برندهای معتبر
  • موکت شویی در منزل (شستشوی انواع موکت چسبیده، پالاز، پرزدار و معمولی در محل)
  • شستشوی تشک خوشخواب در منزل
  • شستشوی صندلی ماشین
  • رعایت موازین شستشوی شرعی

ما در مجموعه آقای مبل بهترین تکسین های مبل شویی و شستشوی مبل در منزل را در کلیه محله‌های یزد و میبد شامل: مریم آباد، خیابان امام خمینی ، شهرک دانشگاه، سید میرزا ، بلوار آزادگان ، قاسم آباد، میدان مدرسی و … به شما معرفی می‌کنیم.

سایر مبل شویی‌هایی که در یزد نیز خدمات ارائه می‌دهند:

مبل شویی پیام یزد
نام مجموعه: پیام
مبل شویی
در یزد
شماره تماس: 09135241050
خدمات مجموعه:

سرویس دهی در کل استان یزد.

مبل شویی با دستگاه اتوماتیک. بدون آبریزی و کثیف کاری

 

آدرس: یزد بلوار مدرس خیابان سنتو روبروی بیت الرضا کوچه ی ذوالفقار

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل-شویی-اتحاد-2
نام مجموعه: اتحاد
مبل شویی
در یزد
شماره تماس: 09137243086
خدمات مجموعه:

مبلشویی و قالیشویی با بهترین مواد و بصورت تضمینی در سریع‌ترین زمان ممکن

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

مبل-شویی-ترنج-510x510
نام مجموعه: ترنج
مبل شویی
در یزد
شماره تماس: 0351887
خدمات مجموعه:

با ضمانت نامه کتبی شستشو . شستشوی انواع مبلمان ، فرش و پرده
تلفن: 1887

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

یزد، یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران و مرکز استان یزد، به عنوان نخستین شهر خشت خام جهان و میراث جهانی یونسکو، با محله‌های معروفی چون صفائیه، بلوار جمهوری، فهادان، و بعثت شناخته می‌شود. هرکدام از این محله‌ها دارای بافت‌ها و ویژگی‌های خاص خود هستند. از صفائیه و بلوار جمهوری که به عنوان مناطق بالاشهر و سکونتگاه اقشار مرفه شناخته می‌شوند، تا محله‌های تاریخی و فرهنگی نظیر چهارمنار و میدان امیرچخماق که نمادهای معماری و تاریخ یزد را در خود جای داده‌اند.

در چنین شهری که تلفیقی از سنت و مدرنیته در بافت‌های مسکونی و فرهنگی آن دیده می‌شود، خدماتی چون مبل‌شویی حرفه‌ای می‌تواند به حفظ و بهبود کیفیت مبلمان در خانه‌های این محله‌ها کمک کند. سایت آقای مبل با معرفی بهترین مبل‌شویی‌ها در محله‌های مختلف یزد، از جمله صفائیه، بلوار جمهوری، محله چاه ملکی و قاسم آباد، به ساکنین این شهر امکان دسترسی به خدمات حرفه‌ای و مدرن مبل‌شویی را می‌دهد.

مبل‌شویی با دستگاه در یزد، به ویژه در محله‌های مهم و پرجمعیت، از جمله خدماتی است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، به تمیزکاری عمیق و افزایش طول عمر مبلمان کمک می‌کند. دستگاه‌های تخصصی مبل‌شویی با مکش قوی و استفاده از مواد شوینده مناسب، به طور عمیق در پارچه‌های مبل نفوذ کرده و آلودگی‌ها و گردوغبار را به طور کامل از بین می‌برند. به ویژه در مناطقی با خانه‌های لوکس نظیر صفائیه و بلوار جمهوری، این خدمات به حفظ زیبایی و سلامت مبلمان کمک می‌کند.

از دیگر مزایای این روش، کاهش زمان خشک‌شدن و جلوگیری از آسیب به بافت پارچه‌های حساس است. بنابراین، در هر یک از محله‌های تاریخی یا مدرن یزد، چه خانه‌های قدیمی با مبلمان سنتی و چه خانه‌های مدرن با دکوراسیون‌های جدید، خدمات مبل‌شویی حرفه‌ای سایت "آقای مبل" به عنوان یک راه‌حل بهینه برای نگهداری و تمیزی مبلمان ارائه می‌شود.

چرا مبل شویی در یزد اهمیت دارد؟

آیا می‌دانید مبل ها ، کاناپه ها و صندلی ها درست به اندازه فرش ها و حتی بیشتر از آن در معرض انواع آلودگی ها و باکتری ها هستند؟ در طول زمان انواع باکتری ها توسط مبلمان جذب شده و محیط عموما مرطوب مبل بسیار مناسب برای رشد و نمو آنها می‌باشد. آنها علاوه بر ایجاد آلودگی بر روی مبل و کثیف کردن آن باعث ایجاد بوی نامطبوع و آلودگی محیط خانه نیز می‌گردند. عدم دقت در نظافت منظم مبلمان علاوه بر ایجاد آسیب در پارچه های مبل و کوتاه کردن عمر آنها باعث آسیب به سلامت اهالی منزل نیز می‌شود.

مطالب آموزشی