کاور مبل در یزد

کاور مبل در یزد; بهترین دوخت روکش مبل و کاور آماده یزد، تلفن و نمونه کار

بهترین دوزندگان روکش مبل سلطنتی، راحتی و … در یزد  آماده دریافت سفارش و دوخت پیراهن و کاور مبل باکیفیت و زیبا و با قیمت مناسب و ارزان برای شما همشهریان عزیز میباشند.

  • نوع و جنس مبلمان خود را مشخص کنید. مبلمان راحتی، استیل، سلطنتی و ال شکل از جمله انواع متداول مبلمان هستند که هر کدام نیاز به کاور مخصوص خود را دارند.
  • قیمت کاور مبل با توجه به نوع و نحوه تولید متغیر است. معمولاً کاور مبل آماده قیمت ارزان تری دارد. ولی دوخت کاور مبل سفارشی گران تر تمام میشود. مسلماً اگر دوخت سفارشی را انتخاب کنید خیاط در محل حاضر شده و اندازه گیری و الگوبرداری دقیق انجام میدهد. بنابراین در نهایت کاوری زیباتر خواهید داشت که دقیقاً اندازه و مدل مبلمان شما دوخته شده است. البته جنس کاور نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است. طلق مناسب باید با ضخامت حداقل ۰٫۰۲۰ نرمی ۴۴ میکرون و شفافیت ۹۸ درصد پی ام وی میباشد. کاور مبل ارزان با طلق نازک و بی کیفیت به مرور زمان زرد و کدر میشود. همچنین کاورهای مبل پارچه ای با پارچه بی کیفیت بعد از چند بار شستشو زیبایی و فرم خود را از دست میدهند.

  • جنس و رنگ کاور مبل را با توجه به سلیقه، بودجه و سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید. پارچه‌های نخی، نایلونی، مخمل، پوست اسبی و کریستال از جمله پارچه‌های متداول برای کاور مبل هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.
  • اندازه و تعداد مبلمان خود را اندازه‌گیری کنید. این عامل بر هزینه و مقدار پارچه مورد نیاز برای دوخت کاور مبل تاثیرگذار است.
  • نحوه دوخت و طرح کاور مبل را با توجه به نوع مبلمان و جنس پارچه انتخاب کنید. کاور مبل می‌تواند تکه‌ای، زیپ‌دار، ژلاتینی، رومبلی، آماده یا سفارشی باشد. (معمولاً برای مبلمان راحتی از انواع کاور مبل پارچه ای و برای مبلمان استیل و سلطنتی از انواع کاور طلقی استفاده میشود. البته این مورد میتواند با توجه به نیاز و سلیقه شما متفاوت باشد.)
  • از تولیدی یا خیاط معتبر و با تجربه برای دوخت کاور مبل استفاده کنید. این کار باعث افزایش کیفیت و دوام کاور مبل شده و از هدر رفتن پارچه و وقت شما جلوگیری می‌کند.

کاور مبل برگزیده در

یزد

امینی
نام مجموعه: امینی
کاور مبل
شماره تماس: 09370739229
خدمات مجموعه:

دوخت انواع کاور طلقی، پارچه ای، کشباف و دکوراتیو بنابر سفارش

آقای مبل فقط بستری برای معرفی سرویس‌کاران است و مسئولیتی در قبال کیفیت، زمان تحویل یا هزینه‌ها ندارد. پیش از استفاده، جزئیات را با سرویس‌کار هماهنگ کنید و در صورت نیاز به جابه‌جایی مبلمان یا پرداخت بیعانه، آدرس کارگاه، رسید و کپی کارت شناسایی دریافت نمایید.
تعرفه خدمات:

(مبالغ به تومان میباشد)

کاور ژله ای مبل استیل 7 نفره 2.200.000 تا 3.800.000
کاور ژله ای برای هر صندلی 180.000 تا 340.000
کاور پارچه ای مبل راحتی 7 نفره (هزینه دوخت) 1.800.000
پارچه برای کاور پارچه ای (هر متر) 68.000 تا 450.000

نکته مهم: این جدول میانگین هزینه دوخت کاور مبل میباشد. این مبالغ با توجه به نوع طلق و یا پارچه مورد استفاده، اندازه مبلمان و اجرت و مهارت دوزنده ممکن است متفاوت باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق دوخت کاور مبل خود با شماره دوزنده کاور تماس بگیرید.

در تمامی محله‌های یزد در کنار شما هستیم

خرید کاور مبل آماده نیز با بهترین قیمت امکانپذیر است. ایشان جهت دوخت انواع کاور مبل کشی، ژلاتینی (طلقی)، پارچه ای، پفکی، ترک و … با قیمت مناسب و ارزان برای انواع مبل دسته دار، راحتی، سلطنتی (استیل) و … در خدمت شما عزیزان هستند. جهت اطلاع از قیمت اکنون با ایشان تماس بگیرید و در صورت تمایل سفارش دهید.

کاور مبل پوشش مناسبی جهت حفظ مبلمان شما از آلودگی‌هاست. ما در مجموعه آقای مبل با بررسی نظریات بسیاری از شما عزیزان، بهترین کاور دوزی مبل را در یزد برگزیده‌ایم. ایشان در کلیه محله های یزد از جمله شامل مریم آباد، خیابان امام خمینی ، شهرک دانشگاه، سید میرزا ، بلوار آزادگان ، قاسم آباد، میدان مدرسی و … در خدمت شما عزیزان هستند.

کاور-مبل-دکوراتیو-سه-لایه-2
انواع کاور مبل پارچه ای شامل دکوراتیو سه لایه، کشی و … و همچنین انواع کاور مبل طلقی در بازار موجود است. با توجه به نیاز خود میتوانید بهترین را انتخاب کنید. به طور کلی اگر به طور مداوم از مبلمان استفاده میکنید کاورهای پارچه ای نشیمن راحت تری در طولانی مدت دارند. ولی اگر به ندرت از مبل استفاده میکنید کاور طلقی بهتر است زیرا زیبایی و طراحی مبل نمایان است.

انواع کاور مبل

کاور مبل در مدل های متنوعی تولید و عرضه میشود. انواع کاور طلقی یا پلاستیکی، پارچه ای، کشی، پفکی و … در بازار دوخت کاور مبل ارائه میشود. به طور معمول برای مبلمان سلطنتی از کاور مبل ژله ای و برای مبل راحتی از کاور مبل پارچه ای استفاده میشود. البته این مورد میتواند با توجه به نیاز و سلیقه شما تغییر کند.

بهترین دوزندگان کاور مبل در یزد

در یزد چندین دوزنده معتبر انواع کاور مبل فعال هستند. از میان آنها میتوان به کاور مبل یزدنساج، امینی و … اشاره کرد. ما در مجموعه آقای مبل با بررسی نظریات بسیاری از شما عزیزان بهترین دوزندگان کاور مبل در یزد را برگزیده و معرفی میکنیم.

 

سایر کاور مبل‌هایی که در یزد نیز خدمات ارائه می‌دهند:

کاور-مبل-یزدنساج-510x510
نام مجموعه: یزد نساج
کاور مبل
در یزد
شماره تماس: 09138507404
خدمات مجموعه:

یزدنساج| روفرشی و کاور تشک
تولیدکننده کاورفرش لیندا
پرداخت در محل سراسر کشور
ارئه دهنده محصولات نساجی

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

کاور مبل پرنسنس یزد
نام مجموعه: پرنسنس
کاور مبل
در یزد
شماره تماس: 09140170599
خدمات مجموعه:

گروه تولیدی کاور مبل پرنس یزد آماده دریافت سفارشات دوخت کاور مبل پارچه ای و ژلاتینی همچنین روتختی،پشتی و وسایل برقی در استان‌های یزد و کرمان می‌باشد.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

کاور مبل کالکشن یزد
نام مجموعه: کالکشن
کاور مبل
در یزد
شماره تماس: 09138629576
خدمات مجموعه:

کاور مبل کالکشن یزد دوزنده انواع کاور سلفونی، طلقی، شیشه‌ای مناسب انواع مبلمان استیل و راحتی میباشد.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

قیمت کاور مبل

با توجه به نحوه تولید، هزینه های کاور مبل متغیر است. معمولاً کاور مبل آماده قیمت ارزان تری دارد. ولی دوخت کاور مبل سفارشی گران تر تمام میشود. اگر دوخت سفارشی را انتخاب کنید خیاط در محل حاضر شده و اندازه گیری و الگوبرداری دقیق انجام میدهد. بنابراین در نهایت کاوری زیباتر خواهید داشت که دقیقاً اندازه و مدل مبلمان شما دوخته شده است.

البته جنس کاور نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است. برای مثال کاور مبل ژله ای یا پلاستیکی باید از طلقی با ضخامت مناسب، نرمی ۴۴ میکرون و شفافیت ۹۸ درصد پی ام وی تولید شود. کاور مبل ارزان با طلق نازک و بی کیفیت به مرور زمان زرد و کدر میشود. انواع طلق ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد. طلق های خارجی قیمتی بیشتر از نمونه های داخلی دارند. از مارک های معتبر طلق خارجی میتوان به کریستال و ایرانی میتوان به طلق رویال اشاره کرد.

کاور مبل پارچه ای

این نوع کاور برای مبلمان راحتی بسیار شیک و مناسب است و شما میتوانید با توجه به سلیقه و رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل خود، رنگ و طرح دلخواه خود را برای کاور مبل خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

شما با کاور مبل پارچه ای که در انواع دکوراتیو سه لایه (مطلسه)، کشی و … موجود است میتوانید براحتی رنگ مبلمان را تغییر دهید و همچنین مبلمان را در برابر انواع کثیفی ها حفظ کنید. و یا حتی به مبلمان رنگ و رو رفته خود ظاهری نو و زیبا ببخشید. کاور مبل پارچه ای براحتی در ماشین لباسشویی شسته میشود.

کاور مبل سلطنتی یزد

کاور مبل طلقی که با اسامی کاور پلاستیکی، ژله ای، شفاف و … نیز شناخته میشود برای مبلمان سلطنتی و استیل مناسب است. این کاور نه تنها از زیبایی مبلمان استیل و سلطنتی شما کم نمیکند، بلکه باعث حفظ ظاهر زیبای مبلمان در برابر گرد و غبار و آلودگی ها میشود. کاور مبل ژله ای از طلق های نرم و شفاف PVC تولید میشود. کاور مبل ژله پس از اندازه‌گیری و الگو برداری مبلمان شما برش خورده و دور تا دور آن نواردوزی میشود.

کاور مبل مطلسه دوزی شده

اگر نمیخواهید که مبلمان را به طور کامل زیر یک کاور پارچه ای بپوشانید، کاور مطلسه دوزی شده یا سه لایه (کاور دکوراتیو) برای شما مناسب است. این کاور علاوه بر آنکه محافظ مبلمان شما میباشد، بسیار زیبا و دکوراتیو نیز هست. کاور سه لایه از یک لایه پارچه، یک لایه پشم شیشه ۱۵۰ گرمی و یک لایه آستری تشکیل شده و به در گارگاه های صنعتی مطلسه دوزی میشود. این نوع کاور گاهی با نام آسان کاور نیز شناخته میشود.