کاور مبل در تهران

بهترین دوزندگان روکش مبل سلطنتی، راحتی و … در تهران جهت دوخت و فروش کاور مبل باکیفیت و زیبا و با قیمت مناسب و ارزان برای شما همشهریان عزیز میباشند. خرید پیراهن مبل آماده نیز با بهترین قیمت امکانپذیر است. ایشان جهت دوخت انواع کاور مبل کشی، ژلاتینی (طلقی)، پارچه ای، پفکی، ترک و … برای انواع مبل دسته دار، راحتی، سلطنتی (استیل) و … در خدمت شما عزیزان هستند.

  • نوع و جنس مبلمان خود را مشخص کنید. مبلمان راحتی، استیل، سلطنتی و ال شکل از جمله انواع متداول مبلمان هستند که هر کدام نیاز به کاور مخصوص خود را دارند.
  • قیمت کاور مبل با توجه به نوع و نحوه تولید متغیر است. معمولاً کاور مبل آماده قیمت ارزان تری دارد. ولی دوخت کاور مبل سفارشی گران تر تمام میشود. مسلماً اگر دوخت سفارشی را انتخاب کنید خیاط در محل حاضر شده و اندازه گیری و الگوبرداری دقیق انجام میدهد. بنابراین در نهایت کاوری زیباتر خواهید داشت که دقیقاً اندازه و مدل مبلمان شما دوخته شده است. البته جنس کاور نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است. طلق مناسب باید با ضخامت حداقل ۰٫۰۲۰ نرمی ۴۴ میکرون و شفافیت ۹۸ درصد پی ام وی میباشد. کاور مبل ارزان با طلق نازک و بی کیفیت به مرور زمان زرد و کدر میشود. همچنین کاورهای مبل پارچه ای با پارچه بی کیفیت بعد از چند بار شستشو زیبایی و فرم خود را از دست میدهند.

  • جنس و رنگ کاور مبل را با توجه به سلیقه، بودجه و سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید. پارچه‌های نخی، نایلونی، مخمل، پوست اسبی و کریستال از جمله پارچه‌های متداول برای کاور مبل هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.
  • اندازه و تعداد مبلمان خود را اندازه‌گیری کنید. این عامل بر هزینه و مقدار پارچه مورد نیاز برای دوخت کاور مبل تاثیرگذار است.
  • نحوه دوخت و طرح کاور مبل را با توجه به نوع مبلمان و جنس پارچه انتخاب کنید. کاور مبل می‌تواند تکه‌ای، زیپ‌دار، ژلاتینی، رومبلی، آماده یا سفارشی باشد. (معمولاً برای مبلمان راحتی از انواع کاور مبل پارچه ای و برای مبلمان استیل و سلطنتی از انواع کاور طلقی استفاده میشود. البته این مورد میتواند با توجه به نیاز و سلیقه شما متفاوت باشد.)
  • از تولیدی یا خیاط معتبر و با تجربه برای دوخت کاور مبل استفاده کنید. این کار باعث افزایش کیفیت و دوام کاور مبل شده و از هدر رفتن پارچه و وقت شما جلوگیری می‌کند.

کاور مبل برگزیده در

تهران

کاور-مبل-غلامی-تهران-23
نام مجموعه: غلامی
کاور مبل

در تهران و حومه

شماره تماس: 09129672134
خدمات مجموعه:

سفارش دوخت انواع کاور مبل برای مبلمان استیل، سلطنتی، راحتی و ...

آقای مبل فقط بستری برای معرفی سرویس‌کاران است و مسئولیتی در قبال کیفیت، زمان تحویل یا هزینه‌ها ندارد. پیش از استفاده، جزئیات را با سرویس‌کار هماهنگ کنید و در صورت نیاز به جابه‌جایی مبلمان یا پرداخت بیعانه، آدرس کارگاه، رسید و کپی کارت شناسایی دریافت نمایید.
تعرفه خدمات:

(مبالغ به تومان میباشد)

کاور ژله ای مبل استیل 7 نفره 2.200.000 تا 3.800.000
کاور ژله ای برای هر صندلی 180.000 تا 340.000
کاور پارچه ای مبل راحتی 7 نفره (هزینه دوخت) 1.800.000
پارچه برای کاور پارچه ای (هر متر) 68.000 تا 450.000

نکته مهم: این جدول میانگین هزینه دوخت کاور مبل میباشد. این مبالغ با توجه به نوع طلق و یا پارچه مورد استفاده، اندازه مبلمان و اجرت و مهارت دوزنده ممکن است متفاوت باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق دوخت کاور مبل خود با شماره دوزنده کاور تماس بگیرید.

انواع کاور مبل راحتی و استیل در تهران:

  • دوخت انواع کاور مبل ژلاتینی (طلقی)
  • دوخت انواه کاور مبل پارچه‌ای
  • دوخت انواع کاور کشی و دکوراتیو (سه لایه)
  • فروش کاور مبل آماده

هدف ما در مجموعه آقای مبل معرفی برترین تولیدکنندگان پیراهن مبل در تهران با کیفیت خوب و قیمت مناسب به شما عزیزان می‌باشد. اگر میخواهید بدانید که کاور مبل را از کجا بگیرید، پیشنهاد میکنیم جهت اطلاع از قیمت و مشاوره درباره انواع کاور با دوزندگان برگزیده کاور مبل تماس بگیرید. تولید انواع کاور مبل برای مبل راحتی 7 نفره و … قابل سفارش است.

سایر کاور مبل‌هایی که در تهران نیز خدمات ارائه می‌دهند:

کاور-مبل-بوهمی-510x510
نام مجموعه: بوهمی
کاور مبل
در تهران, کرج
شماره تماس: 09927001231
خدمات مجموعه:

سفارش بصورت حضوری و آنلاین
استفاده از بهترین پارچه‌های نانو (مقاوم در برابر نفوذ آب)
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پارچه‌های بکار رفته فیلم زیر را مشاهده نمایید

آدرس: کرج ،مهرشهر،ابتدای بلوار ارم ،کنارگذر پل حسین اباد، جنب نانوایی سنگکی، پلاک۲۴

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

کاور مبل پوران اسلامشهر
نام مجموعه: پوران
کاور مبل
در اسلامشهر, تهران
شماره تماس: 09365222121
خدمات مجموعه:

سفارش دوخت کاور با جنس ژلاتین کریستال نرم شفاف بدون صدا و دوخت انواع کاور پارچه‌ای با متوسط زمان الگو برداری نیم ساعت و زمان تحویل شش روز کاری در کاور مبل پوران اسلامشهر پذیرفته میشود. دارای تیم الگوبردار خانم و آقا

آدرس: اسلامشهر موسی اباد

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

کاور مبل رویال شهریار
نام مجموعه: رویال
کاور مبل
در تهران, شهریار, کرج, اندیشه
شماره تماس: 09100700739
خدمات مجموعه:

دوخت انواع روکش مبل، ناهارخوری، کاور لباسشویی
پارچه‌ای و ژله‌ای توسط کاور مبل رویال صورت میپذیرد. همچنین انواع کاور مبل آماده موجود است.

آدرس: اندیشه، شهرک مریم، بلوار یادگار امام، بالاتر از حافظ نهم، نرسیده به میدان مصطفی خمینی

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

کاور مبل ترمه قزوین
نام مجموعه: ترمه
کاور مبل
در تهران, قزوین, کرج
شماره تماس: 09197926907
خدمات مجموعه:

طراحی و دوخت انواع کاور مبل راحتی، استیل سلطنتی، کلاسیک و مدل‌های دیگر توسط این مجموعه پذیرفته میشود.

جهت دریافت تعرفه خدمات تماس بگیرید.

راهکارهایی برای کاهش هزینه کاور مبل:

- از پارچه‌های ارزان‌تر و ساده‌تر برای کاور مبل انتخاب کنید. مثلا پارچه‌های کشباف و کرپ ارزان قیمت از جمله پارچه‌هایی هستند که هزینه دوخت آن‌ها کمتر از پارچه‌های مخمل، کریستال و پنبه‌ای است. همچنین برای کاور ژله ای میتوانید از طلق های نازک تر و ارزانتر استفاده کنید.
- از کاور‌های آماده و تکه‌ای برای مبل استفاده کنید. این کاور‌ها را می‌توانید از بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید و بدون نیاز به خیاطی بر روی مبل بکشید. این کاور‌ها معمولا ارزان‌تر از کاور‌های سفارشی و دامن‌دار هستند.
- از خدمات آنلاین برای استعلام قیمت و انتخاب خیاط استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که با چندین خیاط مقایسه کنید و بهترین قیمت را پیدا کنید. همچنین می‌توانید از نظرات و امتیازات دیگر مشتریان برای انتخاب خیاط معتبر و با تجربه استفاده کنید.

راهکارهایی برای افزایش طول عمر کاور مبل:

یکی از مهمترین نکات جهت افزایش طول عمر کاور شستشوی و نظافت به موقع و اصول آن میباشد. جهت شستشوی کاور مبل به نکات زیر دقت کنید.

- قبل از شستشو، برچسب روی کاور را بخوانید و دستورالعمل‌های آن را رعایت کنید. برخی از کاور‌ها نیاز به شستشوی دستی، برخی به شستشوی ماشینی و برخی به خشک‌شویی دارند.
- از آب ولرم یا سرد، شامپو یا مایع ملایم و متناسب با جنس پارچه، و دور کم ماشین لباسشویی استفاده کنید. از آب گرم، پودر لباسشویی، سفید‌کننده و دور زیاد ماشین لباسشویی خودداری کنید.
- کاور‌ها را به صورت معکوس شسته و خشک کنید. این کار باعث حفظ رنگ و بافت پارچه می‌شود.
- کاور‌ها را در محلی خشک و تهویه شده قرار دهید. از قرار دادن کاور‌ها در معرض نور مستقیم خورشید و گرمای زیاد خودداری کنید.
- جهت شستشوی کاور طلقی از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. روش اصولی شستشوی کاور ژله را در نحوه شستن کاور پلاستیکی مبل ببینید.

کدام کاور مبل بهتر است؟

روکش مبل در انواع طلقی (پلاستیکی)، پارچه ای، کشی، تکه ای و … تولید و عرضه میشود. شما میتوانید با توجه به سلیق و نیاز خود انواع کاور مبل را سفارش دهید. اگر به طور مداوم از مبلمان استفاده میکنید کاورهای پارچه ای نشیمن راحت تری در طولانی مدت باعث تعریق نمیشوند. ولی اگر به ندرت از مبل استفاده میکنید کاور طلقی بهتر است زیرا زیبایی و طراحی مبل نمایان است. به ویژه در مبلمان سلطنتی منبت کاری های آن پنهان نمیشود. به طور کلی برای مبلمان سلطنتی از کاور مبل طلقی و برای مبلمان راحتی از کاور مبل پارچه ای استفاده میشود. ولی در نهایت همه چیز به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد و در صورت تمایل میتوانید از انواع دیگر کاور برای مبلمان خود استفاده کنید. جهت مشاوره با دوزندگان کاور مبل در تماس باشید.

تولیدی کاور مبل:

در تهران تولیدی های بسیاری وجود دارند که دوخت سفارشی روکش مبل را ارائه میدهند. تولیدی کاور مبل چهت انواع روکش طلقی (پلاستیکی)، پارچه، کشی و ساده وجود دارد. دوخت کاور مبل ژلانیتی نیاز به اندازه گیری دقیق و مهارت دوزنده دارد. بهتری از این کار را به تولیدی کاور مبل بسپارید. گرچه کاور مبل طلقی آماده نیز در بازار وجود دارد ولی معمولاً نتیجه کار به زیبایی دوخت سفارشی نیست. سایر انواع روکش مبل به پیچیدگی پیراهن مبل طلقی نیست و اگر کمی مهارت خیاطی دارید شاید خود نیز بتوانید کاور مبل را بدوزید. بد نیست نگاهی به آموزش دوخت کاور مبل بیاندازید.

کاور مبل آماده تهران

همانگونه که بیان شد انواع کاور مبل آماده در تهران وجود دارد. با توجه به نوع روکش مبل قیمت فروش کاور مبل ۷ نفره به صورت آماده چزی در حدود ۱ تا ۲٫۵ میلیون تومان میباشد. انواع کاور مبل تکه ای، ژلاتینی، کشی، پارچه ای و … وجود دارد. جهت اطلاع از قیمت کاور مبل آماده با شماره تلفن تولیدی برگزیده کاور مبل که در بالا ذکر شده تماس بگیرید.

پارچه های مخصوص کاور مبل

جهت دوخت کاور مبل ژله ای از انواع طلق با ضخامت های گوناگون استفاده میشود. برای دوخت کاور مبل پارچه ای نیز از انواع پارچه کرپ کش، ترکیب نخ و پلی استر و … استفاده میشود. مزیت اینگونه پارچه های شستشوی راحت آنها در ماشین لباسشویی است. برای دوخت کاور مبل تکه ای از انواع پارچه مطلسه استفاده میشود. آموزش مطلسه دوزی را در آموزش دوخت کاور مبل ببینید. از انواع پارچه مخمل کبریتی و مخمل ساده میتوان جهت دوخت کاور مبل استفاده کرد. میتوانید با دوزنده برگزیده کاور مبل در تهران تماس گرفته و از قیمت انواع پارچه جهت دوخت روکش مبل آگاه شوید.